best

Veelgestelde vragen

Wij proberen u altijd zo goed mogelijk te helpen maar het kan zijn dat u toch met vragen blijft zitten. Daarom hebben wij hieronder de meest gestelde vragen voor u beantwoord.

Hoe bestel ik iets bij Tuinmeubelkorting.nl?

Bestellen doet u bij ons in 4 simpele stappen:

  • Plaats uw product(en) in de winkelwagen, klik op bestellen onder het product. Dan plaatst u het in uw digitale winkelmand. U kunt nu door met verder winkelen.
  • Controleer of u alle producten die u wilt bestellen in de winkelwagen heeft geplaatst. Is dit juist? Klik dan op "plaats bestelling"
  • Persoonlijke gegevens, vul uw persoonlijke gegevens goed in..
  • Controleer nog een keer goed of de door u ingevulde gegevens kloppen. Klik vervolgens op “bevestigen en betalen" en doorloop het aankoopprocces.
  • Bedankt voor uw aankoop!
  • U krijgt automatisch op uw opgegeven emailadres een ontvangstbevestiging met verdere informatie. Hierin staat ook uw ordernummer. Bewaar dit goed voor eventuele vragen in de toekomst.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Via ons kunt u gebruik maken van de volgende (aan) betaalingsmogelijkheden: 

  • iDeal
  • Bancontact
  • Paypal
  • Overschrijven
  • Sofort
  • KBC CBC
  • Belfius
  • Cash/pinnen bij levering
  • Creditcard, tot € 2000,-

Ik heb gekozen voor een overschrijving, wat nu?

Als u gekozen heeft voor de optie overschrijven dan wachten wij tot de betaling binnen is. Betalingen per bankoverschrijving kunnen overgemaakt worden ten name van:

Tuinmeubelkorting.nl, te Goes
Bankrekeningnummer / IBAN: NL85RABO 0140542795
BIC code : RABONL2U

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar ik wil graag weten wanneer deze wordt geleverd?

De levertijd van uw bestelling kunt u vinden op onze pagina levering. Als de levertijd langer is dan op de website staat vermeld, word u persoonlijk door ons geïnformeerd. Heeft u niets gehoord en bent u toch benieuwd, neem dan contact op met onze buitendienst. Dit kan per email naar info@tuinmeubelkorting.nl of bel ons op (+31) 0113 - 21 95 23.

Wat moet ik doen als ik het product retour wil sturen?

Wanneer u een product retour wilt sturen, moet u onze klantenservice per mail hiervan op de hoogte brengen. Dit geldt alleen voor aankopen die vallen onder aankopen op afstand waarop de zichttermijn en het herroepings recht van toepassing is en alleen binnen 14 dagen na levering. Bekijk de voorwaarden daarvoor hier. U kunt uw mail sturen naar info@tuinmeubelkorting.nl. Wij nemen dan contact met u op, zodat uw product volgens onze instructies en voorwaarden zo snel mogelijk retour gestuurd kan worden.

Retourneren kan naar het onderstaande adres:
Tuinmeubelkorting.nl
Noorddijk 46
4471 PJ Wolphaartsdijk
Nederland

Bekijk hier onze voorwaarden voor het retourneren van producten.

Mijn bestelling is ontvangen, echter is deze beschadigd. Wat moet ik doen?

Wanneer u uw bestelling ontvangt en er schade aan ontdekt, moet u binnen 24 uur na ontvangst, per mail bij ons aangeven wat er precies beschadigd is. Upload bij de mail ook uw foto’s ter onderbouwing en bewijs. Zonder foto’s kunnen wij het helaas niet in behandeling nemen. Wij sturen het op naar de leverancier om uiteindelijk met een passende oplossing te komen en dit terug te koppelen naar u toe.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Hoe moet dit?

Wanneer u een bestelling wilt annuleren, kunt u dit doen door binnen 2 dagen na aankoop contact met ons op te nemen per mail. Het is zaak ons zo snel mogelijk te mailen zodat wij dit ook zo snel mogelijk kunnen annuleren. Op het moment dat wij de bestelling annuleren, sturen wij hier via de mail een bevestiging van. Na de 2 dagen termijn is annuleering niet meer mogelijk.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil het afleveradres wijzigen. Is dit mogelijk?

Wanneer u direct na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat het afleveradres verkeerd is, kunt u het beste ons een mail sturen naar info@tuinmeubelkorting.nl. Meld hierbij uw ordernummer en het juiste afleveradres, om duidelijk aan te geven om welke bestelling het gaat.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze graag wijzigen. Is dit mogelijk?

Wanneer u direct na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat u iets vergeten bent, kunt u het beste ons een mail sturen naar info@tuinmeubelkorting.nl. Meld hierbij uw ordernummer, naam en geef duidelijk aan om welke juiste en onjuiste producten het gaat en wat er gewijzigd moet worden.

Kan ik een track en trace code van mijn bestelling ontvangen?

Als wij een track en trace code van uw bestelling hebben zullen wij deze altijd met u delen.

Kan ik zelf een bezorgafspraak maken?

Onze bezorging in Nederland en Belgie gebeurt meestal door ons zelf. U kunt hierbij uiteraard uw voorkeuren aangeven. Onze palletdienst gaat via een externe transportleverancier, wilt u hiervoor een exact tijdschema vast leggen kunt u het beste eerst telefonische contact met ons zoeken via (+31) 0113 - 21 95 23.

Kan ik mijn bestelling ook later dan de genoemde levertijd laten leveren?

Dat is altijd mogelijk. U kunt dit het beste aangeven door te reageren op uw bevestigingsmail en hier aan te geven wanneer u uw bestelling wenst te ontvangen.

Wat zijn de verzendkosten als ik niet aan het vrije leverbedrag kom?

Onze winkelwagen berekend voor iedere bestelling specifiek de bezorgkosten die voor uw situatie van toepassing zijn. Voor meer informatie hierover zie onze levering pagina.

Als mijn bestelling vertraging oploopt, krijg ik hierover dan een bericht?

Het kan voorkomen dat een product later leverbaar is. Wanneer een product uit voorraad is nadat u besteld heeft, proberen wij u daarvan zoveel mogelijk over te informeren. Hierin geven wij de uitgestelde levertijd aan of de geschikte alternatieven.

Ik twijfel over een aankoop, kan ik het product eerst ergens bekijken?

Wanneer u het product wilt proeven en proberen, kan dit helaas niet via internet. Een veel producten hebben wij in onze showroom staan in Goes. Wij adviseren wel om vooraf contact met ons op te nemen of de gewenste set te bezichtigen is. Stuur ons een mail naar info@tuinmeubelkorting.nl en vermeld hierin welke set u wilt bezichtigen.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar mijn geld nog niet ontvangen. Hoe zit dit?

Als u uw bestelling heeft geannuleerd binnen 2 werkdagen, dan storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug op uw rekening. Uiterlijk binnen 30 dagen. Indien er transactie kosten in rekening zijn gebracht door de transactie uitvoerder kunnen deze kosten in mindering worden gebracht. Het is ook mogelijk dat u een bestelling via creditcard heeft besteld. Dan bestaat er een kans dat uw creditcard maatschappij het geld nog even vasthoudt.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er mist een onderdeel, hoe nu verder?

Het kan een keer voorkomen dat er bij een bestelling onderdelen missen. U kunt dan het beste ons een mail toesturen naar info@tuinmeubelkorting.nl. Vermeld hier duidelijk uw ordernummer en welke onderdelen er ontbreken. Eventuele foto’s om uw verhaal te ondersteunen is altijd welkom. Wij nemen na uw email contact op met de desbetreffende leverancier en gaan ervoor zorgen dat het ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk uw kant op komen.

Een tijd geleden heb ik een bestelling geplaatst, maar nu is er iets kapot gegaan. Heb ik nog garantie?

Op onze pagina klachten en garantie vind u een merken overzicht met wat de garantie periode is en de juiste afhandeling hiervan.

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Mocht u een grote afname willen bestellen en niet zeker zijn of er voldoende op voorraad is, adviseren wij contact op te nemen met de klantenservice. Dit gaat het snelst via het telefoonnummer (+31) 0113 - 21 95 23.

Kan ik ook zakelijk, B2B, een bestelling plaatsen?

Op Tuinmeubelkorting.nl bieden we een zeer groot aantal producten aan. Deze producten zijn van hoog kwaliteitsniveau en vaak zeer geschikt voor zakelijk gebruik. Wilt u zakelijk een groot aantal afnemen?  Neem dan contact met ons op via de offerte pagina en vermeld dat u een zakelijke gebruiker bent.

Hebben jullie het complete assortiment in de showroom staan?

Tuinmeubelkorting.nl heeft een zeer ruim assortiment van diverse producten. Wij kunnen deze helaas niet allemaal in de showroom kwijt. Heeft u een product op de website gezien en wilt u deze bezichtigen? Neem dan eerst contact op met de klantenservice. Zo bent u er zeker van dat het product bij ons in de showroom staat en dat u niets voor niets rijdt.

Ik wil het aankoopbedrag overboeken. Wat betekent dit voor de snelheid van leveren?

Bij nationale betalingen, middels overboeking duurt het maximaal 2 werkdagen voordat de betaling is verwerkt. Voor internationale overboeking kan het tot 5 werkdagen duren. Nadat we de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling doorgezet. Wilt u de bestelling zo snel mogelijk geleverd hebben, vragen wij u om een print-screen op te sturen van uw betaling. U kunt uw printscreen van de betaling naar onze klantenservice toesturen. Dit kan naar info@tuinmeubelkorting.nl. Geef hier duidelijk uw naam en ordernummer door waar het om gaat, zodat wij dit ook makkelijk kunnen verwerken.

Is uw elektronische betaling mislukt?

Is uw betaling via internet mislukt? Controleer dan eerst of het geld afgeschreven is of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven, maar heeft u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ik krijg het bericht dat mijn creditcard is geweigerd. Wat nu?

Als u een bestelling gedaan heeft en u wilt met de creditcard betalen en u krijgt bericht dat uw creditcardcard is geweigerd, is altijd vervelend om te horen. Wij willen namelijk, net zo graag als u, dat u zo snel mogelijk uw bestelling in ontvangst kunt nemen. Wij hopen dat u begrijpt dat wij voor u en voor onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer uw creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kunt u de bestelling gewoon opnieuw plaatsen. Wij vragen dan wel om dan via bijvoorbeeld IDEAL of overboeking te betalen.

Kan ik een los onderdeel van een product bestellen?

Als u voor een artikel een los onderdeel zoekt of een nieuw onderdeel zoekt, dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt een email sturen naar info@tuinmeubelkorting.nl. Vermeld hier duidelijk uw ordernummer en om welk onderdeel het gaat. Graag zien wij als toevoeging ook duidelijke foto’s, zodat er geen misverstanden hier over kunnen ontstaan.

Ik heb een vraag over een product?

Wij hebben passie voor onze producten en breiden onze kennis uit door producttrainingen te volgen, zodat we gespecialiseerd zijn in iedere productgroep. Deze informatie vind u op de productpagina's op onze website.
De productinformatie bestaat uit een of meerdere productfoto's, een korte omschrijving, een opsomming van de belangrijkste eigenschappen, een uitgebreide omschrijving en de technische details. Wanneer mogelijk breiden we de informatie uit met handleidingen. Het kan gebeuren dat u geen antwoord kunt vinden op uw vraag. Neem dan contact op met de klantenservice via (+31) 0113 - 21 95 23 en ontvang antwoord op uw vraag.

Tuinmeubelkorting is onderdeel van Sunshine Tuinmeubelen in Goes

grafisch ontwerp & webdesign: Mecano.nl creatieve communicatie