0
Verder met winkelen

Je hebt nog geen producten aan je winkelwagen toegevoegd.

Winkelwagen bekijken Verder met winkelen
Veelgestelde vragen
Hoe bestel ik iets bij Tuinmeubelkorting.nl?

Bestellen doet u bij ons in 4 simpele stappen:

  • Plaats uw product(en) in de winkelwagen, klik op bestellen onder het product. Dan plaatst u het in uw digitale winkelmand. U kunt nu door met verder winkelen.
  • Controleer of u alle producten die u wilt bestellen in de winkelwagen heeft geplaatst. Is dit juist? Klik dan op afrekenen of vraag een beste deal aan.
  • Persoonlijke gegevens, vul uw persoonlijke gegevens goed in..
  • Controleer nog een keer goed of de door u ingevulde gegevens kloppen. Klik vervolgens op “bevestigen en betalen" en doorloop het aankoopprocces.
  • Bedankt voor uw aankoop!
  • U krijgt automatisch op uw opgegeven emailadres een ontvangstbevestiging met verdere informatie. Hierin staat ook uw ordernummer. Bewaar dit goed voor eventuele vragen in de toekomst.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Via ons kunt u gebruik maken van de volgende (aan) betalingsmogelijkheden: 

  • iDeal
  • Bancontact
  • Paypal
  • Overschrijven
  • Sofort
  • KBC CBC
  • Belfius
  • Cash/pinnen bij levering
  • Creditcard
Ik heb gekozen voor een overschrijving, wat nu?

Als u gekozen heeft voor de optie overschrijven dan wachten wij tot de betaling binnen is. Betalingen per bankoverschrijving kunnen overgemaakt worden ten name van:

Tuinmeubelkorting B.V., te Goes
Bankrekeningnummer / IBAN: NL43 RABO 0337 7720 02
BIC code : RABONL2U

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar ik wil graag weten wanneer deze wordt geleverd?

De levertijd van uw bestelling is normaliter ongeveer 5-10 werkdagen. Als de levertijd langer is wordt u persoonlijk door ons geïnformeerd. Heeft u niets gehoord en bent u toch benieuwd, neem dan contact op met onze buitendienst. Dit kan per email naar info@tuinmeubelkorting.nl of bel ons op (+31) 0113 - 21 95 23.

Ik heb een vraag over een product

Wij hebben passie voor onze producten en breiden onze kennis uit door producttrainingen te volgen, zodat we gespecialiseerd zijn in iedere productgroep. Deze informatie vind u op de productpagina's op onze website.

De productinformatie bestaat uit een of meerdere productfoto's, een korte omschrijving, een opsomming van de belangrijkste eigenschappen, een uitgebreide omschrijving en de technische details. Wanneer mogelijk breiden we de informatie uit met handleidingen. Het kan gebeuren dat u geen antwoord kunt vinden op uw vraag. Neem dan contact op met de klantenservice via (+31) 0113 - 21 95 23 en ontvang antwoord op uw vraag.

Wat moet ik doen als ik het product retour wil sturen?

Wanneer u een product retour wilt sturen, moet u onze klantenservice per mail hiervan op de hoogte brengen. Dit geldt alleen voor aankopen die vallen onder aankopen op afstand waarop de zichttermijn en het herroepings recht van toepassing is en alleen binnen 14 dagen na levering. Bekijk de voorwaarden daarvoor hier. U kunt uw mail sturen naar info@tuinmeubelkorting.nl. Wij nemen dan contact met u op, zodat uw product volgens onze instructies en voorwaarden zo snel mogelijk retour gestuurd kan worden.

Retourneren kan naar het onderstaande adres:
Tuinmeubelkorting.nl
J.A. van der Goeskade 49
4461 BH Goes, Nederland

Mijn bestelling is ontvangen, echter is deze beschadigd. Wat moet ik doen?

Wanneer u uw bestelling ontvangt en er schade aan ontdekt, moet u binnen 24 uur na ontvangst, per mail bij ons aangeven wat er precies beschadigd is. Upload bij de mail ook uw foto’s ter onderbouwing en bewijs. Zonder foto’s kunnen wij het helaas niet in behandeling nemen. Wij sturen het op naar de leverancier om uiteindelijk met een passende oplossing te komen en dit terug te koppelen naar u toe.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Hoe moet dit?

Wanneer u een bestelling wilt annuleren, kunt u dit doen door binnen 24 uur na aankoop contact met ons op te nemen per mail. Het is zaak ons zo snel mogelijk te mailen zodat wij dit ook zo snel mogelijk kunnen annuleren. Op het moment dat wij de bestelling annuleren, sturen wij hier via de mail een bevestiging van. Na de 24 uur termijn of als uw bestelling al verzonden/onderweg is, is annuleering niet meer mogelijk.

Koper dient ten allen tijde minimaal de kosten van betaling en terug betaling te voldoen indien hier sprake van is. Kosten van betaling zijn o.a. de kosten die betaald worden door verkoper aan Credit Card maatschappijen ,Paypal etc. . Verkoper zal koper informeren over de hoogte van deze kosten en deze inhouden op het terug te betalen bedrag. Bij annulering voordat levering is geschied zal terugbetaling immer door bankoverschrijving geschieden.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil het afleveradres wijzigen. Is dit mogelijk?

Wanneer u na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat het afleveradres verkeerd is, kunt u het beste ons een mail sturen naar info@tuinmeubelkorting.nl. Meld hierbij uw ordernummer en het juiste afleveradres, om duidelijk aan te geven om welke bestelling het gaat. indien uw bestelling al verzonden is zullen wij nadat wij deze terug hebben ontvangen nogmaals aan het juiste adres toezenden. De extra verzendkosten hiervan worden bij u in rekening gebracht.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze graag wijzigen. Is dit mogelijk?

Wanneer u direct na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat u iets vergeten bent, kunt u het beste ons een mail sturen naar info@tuinmeubelkorting.nl. Meld hierbij uw ordernummer, naam en geef duidelijk aan om welke juiste en onjuiste producten het gaat en wat er gewijzigd moet worden.

Kan ik een track en trace code van mijn bestelling ontvangen?

Als wij een track en trace code van uw bestelling hebben zullen wij deze altijd met u delen.

Kan ik mijn bestelling ook later dan de genoemde levertijd laten leveren?

Dat is altijd mogelijk. U kunt dit het beste aangeven tijdens het bestellen bij öpmerkingen" of door te reageren op uw bevestigingsmail en hier aan te geven wanneer u uw bestelling wenst te ontvangen.

Een tijd geleden heb ik een bestelling geplaatst, maar nu is er iets kapot gegaan. Heb ik nog garantie?

Neem hiervoor altijd contact met ons op info@tuinmeubelkorting.nl . vermeld uw bestelnummer en omschrijf de klacht en stuur een paar foto's mee. Wij zullen hierover contact met u opnemen.

Hebben jullie het complete assortiment in de showroom staan?

Tuinmeubelkorting.nl heeft een zeer ruim assortiment van diverse producten. Wij kunnen deze helaas niet allemaal in de showroom kwijt. Wel hebben wij bijna alles op voorraad, u kunt op afspraak in ons magazijn terecht om betreffende artikelen uit te proberen. Heeft u een product op de website gezien en wilt u deze bezichtigen? Neem dan eerst contact op met de klantenservice. Zo bent u er zeker van dat het product bij ons in de showroom staat en dat u niets voor niets rijdt.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

U kunt uw bestelling natuurlijk ook zelf afhalen. Om onnodige wachttijden of zelfs ritten te voorkomen, verzoeken wij u per e-mail info@tuinmeubelkorting.nl of telefoon +31 (0)113 21 95 23 na te gaan of uw bestelling klaarligt voor afhaling indien u nog geen positief bericht heeft ontvangen van ons.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er mist een onderdeel, hoe nu verder?

Het kan een keer voorkomen dat er bij een bestelling onderdelen missen. U kunt dan het beste ons een mail toesturen naar info@tuinmeubelkorting.nl. Vermeld hier duidelijk uw ordernummer en welke onderdelen er ontbreken. Eventuele foto’s om uw verhaal te ondersteunen is altijd welkom. Wij nemen na uw email contact op met de desbetreffende leverancier en gaan ervoor zorgen dat het ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk uw kant op komen.

Deze website maakt gebruik van cookies
We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.

Voor meer informatie, bekijk ons privacybeleid.