0
Verder met winkelen

Je hebt nog geen producten aan je winkelwagen toegevoegd.

Winkelwagen bekijken Verder met winkelen
Garantie en klachten afhandeling

Op onze producten heeft u natuurlijk altijd garantie op fabricage fouten, bekijk hieronder per leverancier op hoeveel jaar u standaard kunt rekenen:

Leverancier: Aantal jaar:
4 Seasons Outdoor 5  (10 hularo wicker)
Taste by 4 Seasons 5
AppleBee 1-3
Castle Line 1-2
Cosi-Fires 1
Happy Cocooning 1
SenS-Line 1-2
Suns 2
Studio 20 2
Grandhall 1
Zebra 3
Eurotrail 1
Niehoff 2
Easyfires 1


Komt u na aankoop een gebrek tegen aan uw product en u zit nog binnen de garantie periode? Mail ons een foto van het probleem en we lossen het graag voor u op. Garantie is alleen geldig als het product ook juist onderhouden is. Bekijk daarvoor onze pagina onderhoud tuinmeubelen. Alle garantie is alleen van toepassing op consumptief gebruik van de artikelen en deze vervalt zodra de artikelen op enige wijze bedrijfsmatig of in horeca of in verhuur of bruikleen gebruikt worden. Schade door verkeerd gebruik, wangebruik of buitengewoon gebruik is mede van garantie uitgesloten. Tevens is natuurlijke en/of normale slijtage/verkleuring/etc. nimmer reden voor aanspraak op garantie.

Als u product hieraan voldoet word deze in eerste instantie altijd gerepareerd, is dit niet meer mogelijk dan krijgt u een nieuw product toegewezen. Deze reparatie kan enige tijd duren. Garantie aanspraken dienen altijd met de aankoopbon te worden ingediend.

Klachten

Mocht u een klacht hebben over een product of over onze dienstverlening dan lossen wij dit graag voor u op. Vul hieronder het contact formulier daarvoor in. Wij vinden het zeer vervelend wanneer er iets mis gaat en vinden service en kwaliteit zeer belangrijk. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze service, communicatie en producten. Wij zullen elke klacht dan ook met de grootste aandacht behandelen en er alles aan doen om deze naar tevredenheid af te handelen.

Wij behandelen een klacht op de volgende manier:

  • U ontvangt zo snel mogelijk een reactie naar aanleiding van uw klacht (binnen 48 uur).
  • Om de klacht zo snel mogelijk goed te kunnen oplossen, ontvangen wij graag een foto per mail van de betreffende klacht. Dan kunnen wij dit gelijk beoordelen en de juiste oplossing hiervoor zoeken.
  • Wij beoordelen uw klacht en proberen een gepaste oplossing te vinden.
  • Wij gebruiken deze ervaring, om nieuwe situaties te voorkomen.
Deze website maakt gebruik van cookies
We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.

Voor meer informatie, bekijk ons privacybeleid.